به کجا چنین شتابان؟؟
30 اردیبهشت 1397 توسط عطيه قاسمي
سالها وعاظ سخنرانان و رسانه ما را ازارش های غربی میترساندند. ارزش های که برای جامعه ما مخرب و زیان اور بودند ولی امروز شاهد رواج بسیاری از این ارزش ها در جامعه مان هستیم کافی است د ر این انبوه تبلیغات بازرگانی و اگهی های شهری و تلویزیونی دقت کنیم تشویق ب خرید بیشتر بی انکه احتیاج داشته باشیم بله مصرف گرایی ، اگهی یک دسته جوان بالغ درسن ازدواج و تشکیل خانواده را نشان میدهد ک بجای یک فعالیت معقول کل یک شهر را در جستجوی یک محصول نازل مثل چیپس یا پفک هستند . تبلیغ ب مصرف بیشتر و بیشتر … تشویق بخریدن. بهتر است بیشتر بیاندیشیم ب کجا چنین شتابان؟؟